ОФИС ТІРКЕУШІ
Бакалавриат офис тіркеушінің ЖОО-ның негізгі құрылымдық бөлімшелерінің бірі болып табылады. Офис тіркеуші қызметі осы Ережеге және білім беру процесін реттейтін басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылады.
ОТ – білім алушылардың оқу жетістіктерінің бүкіл тарихын тіркеумен айналысатын, білімді бақылаудың барлық түрлерін ұйымдастыруды және академиялық рейтингті есептеуді қамтамасыз ететін қызмет.
ОТ мақсаты кредиттік оқыту жүйесі жағдайында академияның оқу процесін ұйымдастыру және мониторинг жүргізу болып табылады, оның қызметі мынадай міндеттермен айқындалады:
– ЖОО білім алушыларының оқу жетістіктерін тіркеу және есепке алу процесін жетілдіру;
– оқытудың кредиттік жүйесін жетілдіру, балдық-рейтингтік жүйені іске асыру және дамыту;
– оқытудың кредиттік жүйесі бойынша құжаттаманы енгізу;
– тьюторлармен және эдвайзерлермен өзара байланыс;
– білім алушыларға, тьюторлар мен әкімшіліктерге оқу жетістіктері мен кредиттік технология бойынша ақпарат беру;
– білім алушылардың білімін бағалау және аттестаттау жөніндегі іс-шараларды сапалы өткізуді қамтамасыз ету;
– студенттік құрам бойынша бұйрықтарды дайындау және дерекқорға енгізу (оқуға қабылдау, оқудан шығару, қалпына келтіру, басқа ЖОО-дан басқа ЖОО-ға ауыстыру, ББ-дан ББ-ға ауыстыру туралы, академиялық демалыс беру туралы, академиялық демалыстан шығу туралы, қайта оқу курсы туралы, мемлекеттік білім беру грантына ауыстыру туралы және т.б.);
– кафедра пәндері бойынша қорытынды бақылау нысандарын бекіту туралы бұйрықтар дайындау;
– барлық білім беру бағдарламалары бойынша модульдік оқу жоспарлары мен ЭПК, академиялық күнтізбелерді, сондай-ақ оқытушылардың педагогикалық жүктемесін дерекқорға енгізу;
– білім алушылардың жеке оқу жоспарларын қалыптастыруды ұйымдастыру (оқу пәндеріне жазу);
– деректер базасында білім алушылар мен академиялық топтардың жеке оқу жоспарларының қалыптасуын бақылау;
– әрбір студентке академиялық күнтізбелерді бекіту;
– қорытынды ведомостарды дайындау, тіркеу және сақтау;
– бекітілген академиялық күнтізбе бойынша емтихандық сессияларды ұйымдастыру және өткізу;
– апелляциялық комиссиялардың жұмысын ұйымдастыру және апелляциялық комиссиялар отырыстары хаттамаларының сақталуын қамтамасыз ету;
– қорытынды бақылау нәтижелері бойынша білім алушының академиялық рейтингін (GPA) анықтау;
– сессия нәтижелері бойынша білім алушылардың жиынтық ведомостарын беру;
– академиялық берешектерді жою мақсатында жазғы (қосымша) семестрді ұйымдастыру;
– білім алушыларға мемлекеттік стипендиялар тағайындау туралы бұйрықтар дайындау, студенттерге жол ақысы (жазғы демалыс, қысқы демалыс) үшін өтемақы төлеу туралы бұйрықтар дайындау;
– курстан курсқа ауысу балдарының (GPA) бұйрықтарын дайындау,
– түлектерді оқудан шығару туралы бұйрықтар дайындау;
– білім алушының салыстыру ведомостарын тексеру және дерекқорға енгізу;
– білім алушының оқу жетістіктерінің бүкіл тарихын тіркеу,
– білім алушылардың білім сапасына мониторинг жүргізу;
– емтихан сессиясының қорытындысы бойынша есеп;
– дипломдық жұмыстар тақырыптарының дерекқорына енгізу, дипломдық жұмысты (жобаны) қорғауды бағалаудың және қорытынды қорытындының дерекқорына енгізу
Бакалавриат офис тіркеушінің өз қызметіне алатындары:
– «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-ІІІ Заңымен (27.06.2022ж. жағдай бойынша өзгерістермен және толықтырулармен);
– ҚР заңнамалық және нормативтік актілерімен;
– Ғылым және жоғары білім министрлігінің бұйрықтарымен және нұсқаулықтарымен;
– ҚР БҒМ 2011 жылғы 20 сәуірдегі № 152 бекітілген Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларымен (25.07.2023ж. жағдай бойынша өзгерістермен және толықтырулармен);
– Академия Жарғысымен;
– Басшылықтың бұйрықтарымен және өкімдерімен;
– Ішкі еңбек тәртібі ережелерімен;
– Осы ережемен.