Меценаттық – бай және жомарт адам (ұйым, қор) – меценаттың қайырымдылығы немесе біреуге қолдау көрсету мақсатында атқарған іс-әрекеті.
Меценат – қандай да бір экономикалық пайда көруді көздеместен, өз қаражаты есебінен қаржылық немесе материалдық көмек көрсететін қамқоршы.
Демеушілік – құрал-жабдық, тауарлар мен қызметтерді ұсынатын тарап пен солардың орнына демеуші өз коммерциялық мақсаттарында қолдана алатын белгілі бір құқықтар мен артықшылықтар беретін тараптың арасындағы іскерлік өзара қарым-қатынастар.
Демеуші – өзінің қарсы серіктесінен көрсетілген көмегі үшін тиісті қызметтерді күтетін экономикалық серіктес.
Лицензия – белгілі бір іс-әрекетпен айналысуға берілетін рұқсатнама.
Лицензиялау – бір тараптың өз символикасын (атауын, эмблемасын және т.т.) екінші тарапқа жарнама ретінде түрлі өнімдерінде/ тауарларында пайдалану, яғни белгілі бір сыйақы үшін екінші тарапқа өз символикасын коммерциялық мүддеде пайдалану құқығын сату.
Концессия – тиісті сыйақы үшін белгілі бір меншік нысандарын (стадион аумағын, спорт сарайын, дүмбіршекті және т.т.) белгілі бір мерзімге пайдалануға беру жөніндегі шарт.
Индоссамент – тұтынушының бір нәрсеге (дәл осы жағдайда – спортқа, белгілі спортшыға) қызығушылығын, сондай-ақ олардың солармен теңесуге ұмтылысын пайдаланатын лицензиялық бизнес.
Мерчендайзинг – өндіріс, сауда немесе жарнамалық іс-әрекетте қызығушылықты ынталандыратын кез келген әрекет.
Жарнама – бұқаралық ақпарат құралдары арқылы тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеттері мен сапасы туралы ақпаратты оларды өткізу және оларға деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын ақылы хабарлама.
Маркетингтік зерттеу – шешімдер қабылдауға негіз болатын тауарлар мен қызметтердің маркетингіне байланысты ақпаратты жинау, талдау және өңдеудің жүйелі және объективті үрдісі.
Нарық – экономикалық, демографиялық, әлеуметтік, психологиялық және басқа факторлардың кешенді өзара әрекеттестігінің нәтижесінде қалыптасатын және сатып алушы сұранысын саралайтын жеке тұтынушы сегменттерінің жиынтығы.
Сегменттеу – сұраныс сипаттамалары ұқсас тұтынушыларды топтастырып, нарықты бөлу.
Нарық сегменті – маркетингтің белгілі бір ынталандыру түркілеріне бірдей жауап беретін тұтынушылар жиынтығы.
Мақсатты нарықтар – те сегменты рынка, топы клиентов, которые становятся объектом целевого приложения маркетингтік стратегияның мақсатты қолданылуының нысаны болатын нарық сегменттері мен клиент топтары.
Тауар – сату үшін өндірілген еңбек өнімі.
Қызмет – басқалар үшін жасалған іс-қимыл.
Баға – тауар/қызметтің ақшалай құны
Спорт маркетингі – спорт тауарлары, жарыстар және қызметтер саласында маркетингті жүзеге асыру үдерісі.
Дене шынықтыру – сауықтыру қызметтерінің маркетингі – бұл дене белсенділігі, спорт құрылыстары және кеңес беру қызметтерінің маркетингі.
Паблисити - тұлға (спортшы), өнім, қызметтер, ұйымға қатысты бұқаралық ақпарат құралдары арқылы таратылатын ақпарат.
Паблик рилэйшенз – тұлғаның (спортшы, жаттықтырушының), ұйымның (клуб, команда, сауықтыру орталығы, спорт мекемесі), қызметтердің (жарыстар, сауықтыру шаралары, идеялардың және т.т.) бет-бейнесін құрып, қолдап, нығайтып отыру мақсатында қоғаммен және БАҚ-пен байланыс құру әрекеттері.
Спорт тұтынушысы - белсенді түрде (дене шынықтырушылар, спортшылар, жаттықтырушылар, төрешілер) не пассивті түрде (көрермендер, оқырмандар, спорт тауарларын сатып алушылар) спорт саласына тартылған барлық ұйымдар мен тұлғалар.
Спорт жарысы – спорт ұйымдарының стадионда немесе спорт сарайында тікелей көрермендерге, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарына, теледидарға сататын ойын-сауық қызметтері.
Лизинг – мүлікті белгілі бір мерзімді ақы төлей отырып, уақытша иеленуге және кәсіпкерлік қызмет мақсаттары үшін пайдалануға беру
Ремаркетинг – тауар мен қызметтерге сұраныс төмендеген жағдайда оны жандандыру үшін қайта күш салуға бағдарлайтын маркетинг түрі.
Франчайзды кәсіпорын – өз іс-әрекетін өндіруші кәсіпорынмен келісімшарттық қатынастар негізінде франчайзер белгілеген қызметтер сату шарттарын міндетті түрде орындай отырып жүзеге асыратын жекеленген сауда кәсіпорны.