Тақырып 10. Маркетинг шеңберінде ДШ мен С қызметтерін жобалаудың негізгі бағыттары

Бірінші бағыт – қызметтерді ұсынудың түпкі ойын дайындау, қызметтерді әзірлеудің кезеңдері:

  1. Клиенттердің дене шынықтыру-спорт қызметтері арқылы шешкісі келетін проблемаларының тізімін анықтау;
  2. қызметтер идеясын іздеу – шынайы және әлеуетті тұтынушылардың күтілімдеріне сай сабақтың педагогикалық қамсыздандырылуының мақсатты бағдарын анықтау;

Негізгі әдістер: пікіртерімдер, күтілімдерді бақылау әдістері (түрлі шкалалардың көмегімен), идеяларды өндіру әдістері (фокус-топтар, ми шабуылы), матем. статистика әдісі.

Екінші бағыт – ДШ мен С қызметтерінің сипаттамаларын қалыптастыру және оңтайландыру:

  1. Тұтынушылардың ДШ мен С қызметтеріңе қоятын талаптар пакетін айқындау (әңгімелесу, сұхбаттасу, сауалнамалар өткізу);
  2. Анықталған талаптардың жіктемесін құру (контент-талдама, сараптау әдістері, ми шабуылы және т.б.)
  3. Мақсатты аудиторияның сұранысына сай қызметтердің үлгілі сипаттамаларын белгілеу. Негізгі әдіс – статистикалық үлгілеу.
  4. МАҚСАТТЫ ТҰТЫНУШЫЛАР СҰРАНЫСЫ СИПАТТАМАЛАРЫН ҚАНАҒАТТАНДЫРАТЫН қызметтерді егжей-тегжейлі сипаттау ЖӘНЕ ұсынылатын қызметтерді жетілдіру жөнінде практикалық ұсыныстар ДАЙЫНДАУ.

Үшінші бағыт – ДШ мен С қызметтерін бағалау және сапасын қамтамасыз ету. Осы бағытта жұмыс істей отырып, маркетологтар келесі жұмыстар кешенін орындауы тиіс:

  1. Тұтынушылармен кездесу барысында ұсынылатын қызметтерге қойылатын талаптарды анықтап, осы талаптарды орындау бойынша ДШСҰ мүмкіндіктерін бағалау;
  2. Нақты қызметті бағалау үшін қажетті көрсеткіштер тізімдемесін таңдау негізінде ДШ мен С қызметтерінің сапасын бағалау, ДШСҰ іс-әрекетінің нәтижелерін бағалау үшін тұтынушылармен кездесулер ұйымдастыру, таңдалған сапа көрсеткіштерінің маңыздылық коэффициентін анықтау, қызметтердің сапалық сипаттамаларын эталондарымен салыстыру, қызметтердің сапасын анықтап, бағалау нәтижелері туралы қорытынды жасау)
  3. ДШСҰ іс-әрекетінде олқылықтар анықталған кезде, есеп дайындап, оларды жою жөніндегі ұсыныстар құрастырып, ұсынылатын қызметтердің параметрлеріне түзетулер енгізу.

Төртінші бағыт – ДШСҰ мен оның қызметтерінің бәсекеге қабілеттілігін бағалау және қамтамасыз ету, ол үшін:

  1. шынайы және әлеуетті бәсекелестерді анықтау;
  2. өз кәсіпорныңның және ұсынатын қызметтеріңнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау;
  3. өзіңнің және бәсекелесіңнің бәсекелестік артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;
  4. есеп құрастырып, артықшылықтарды көбейту жөніндегі практикалық ұсыныстар дайындау және ұсынылатын қызметтердің параметрлеріне түзетулер енгізу;
  5. бәсекелік күрес пен ынтымақтастық мүмкіндіктеріне талдау жасау қажет.