-
1Тақырып 1. Спорт маркетингі оқу пәні ретінде
-
2Тақырып 2. Дене шынықтыру мен спорт әлеуметтік сала және қызметтер саласы ретінде
-
3Тақырып 3. Спорт маркетингінің дамуы
-
4Тақырып 4. Дене шынықтыру мен спорт қызметтері нарығының дамуы және оның ерекшеліктері
-
5Тақырып 5. «Дене шынықтыру мен спорт» саласы қызметтері нарығындағы ұсыныс пен сұраныс
-
6Тақырып 6. Дене шынықтыру мен спорт саласындағы зерттеулердің әдіснамалық негіздері
-
7Тақырып 7. ДШ мен С қызметтерін өндірудегі маркетинг қызметінің мәні
-
8Тақырып 8. Маркетингтік зерттеулер жүргізудің тәртібі
-
9Тақырып 9. Қызметтің сипаттамаларын қалыптастыру және оңтайландыру
-
10Тақырып 10. Маркетинг шеңберінде ДШ мен С қызметтерін жобалаудың негізгі бағыттары