электрондық оқулық
Тақырыптар
Тест
X
Нәтиже:
Нәтиже
Тақырып 8. Маркетингтік зерттеулер жүргізудің тәртібі
Схемалар, суреттер
Тест
Глоссарий
Тақырып 1. Спорт маркетингі оқу пәні ретінде
Тақырып 2. Дене шынықтыру мен спорт әлеуметтік сала және қызметтер саласы ретінде
Тақырып 3. Спорт маркетингінің дамуы
Тақырып 4. Дене шынықтыру мен спорт қызметтері нарығының дамуы және оның ерекшеліктері
Тақырып 5. «Дене шынықтыру мен спорт» саласы қызметтері нарығындағы ұсыныс пен сұраныс
Тақырып 6. Дене шынықтыру мен спорт саласындағы зерттеулердің әдіснамалық негіздері
Тақырып 7. ДШ мен С қызметтерін өндірудегі маркетинг қызметінің мәні
Тақырып 8. Маркетингтік зерттеулер жүргізудің тәртібі
Тақырып 9. Қызметтің сипаттамаларын қалыптастыру және оңтайландыру
Тақырып 10. Маркетинг шеңберінде ДШ мен С қызметтерін жобалаудың негізгі бағыттары