• Дошыбеков А. Б.

  • Дене шынықтыру мен спорт маркетингінің негіздері

    Электрондық оқулық

    Қазақ спорт және туризм академиясы «Дене шынықтыру және спорттың теориялық негіздері» кафедрасы
    мәжілісінің шешімімен басылымға ұсынылған

    (13.06.2022ж. №8 хаттама)

  • 1
    Тақырып 1. Спорт маркетингі оқу пәні ретінде
  • 2
    Тақырып 2. Дене шынықтыру мен спорт әлеуметтік сала және қызметтер саласы ретінде
  • 3
    Тақырып 3. Спорт маркетингінің дамуы
  • 4
    Тақырып 4. Дене шынықтыру мен спорт қызметтері нарығының дамуы және оның ерекшеліктері
  • 5
    Тақырып 5. «Дене шынықтыру мен спорт» саласы қызметтері нарығындағы ұсыныс пен сұраныс
  • 6
    Тақырып 6. Дене шынықтыру мен спорт саласындағы зерттеулердің әдіснамалық негіздері
  • 7
    Тақырып 7. ДШ мен С қызметтерін өндірудегі маркетинг қызметінің мәні
  • 8
    Тақырып 8. Маркетингтік зерттеулер жүргізудің тәртібі
  • 9
    Тақырып 9. Қызметтің сипаттамаларын қалыптастыру және оңтайландыру
  • 10
    Тақырып 10. Маркетинг шеңберінде ДШ мен С қызметтерін жобалаудың негізгі бағыттары

Қазақтын спорт және туризм академиясы, Алматы, 2022