Бірінші бағыт – қызметтерді ұсынудың түпкі ойын дайындау, қызметтерді әзірлеудің кезеңдері:
- Клиенттердің дене шынықтыру-спорт қызметтері арқылы шешкісі келетін проблемаларының тізімін анықтау;
- қызметтер идеясын іздеу – шынайы және әлеуетті тұтынушылардың күтілімдеріне сай сабақтың педагогикалық қамсыздандырылуының мақсатты бағдарын анықтау;
Негізгі әдістер: пікіртерімдер, күтілімдерді бақылау әдістері (түрлі шкалалардың көмегімен), идеяларды өндіру әдістері (фокус-топтар, ми шабуылы), матем. статистика әдісі.
Екінші бағыт – ДШ мен С қызметтерінің сипаттамаларын қалыптастыру және оңтайландыру:
- Тұтынушылардың ДШ мен С қызметтеріңе қоятын талаптар пакетін айқындау (әңгімелесу, сұхбаттасу, сауалнамалар өткізу);
- Анықталған талаптардың жіктемесін құру (контент-талдама, сараптау әдістері, ми шабуылы және т.б.)
- Мақсатты аудиторияның сұранысына сай қызметтердің үлгілі сипаттамаларын белгілеу. Негізгі әдіс – статистикалық үлгілеу.
- МАҚСАТТЫ ТҰТЫНУШЫЛАР СҰРАНЫСЫ СИПАТТАМАЛАРЫН ҚАНАҒАТТАНДЫРАТЫН қызметтерді егжей-тегжейлі сипаттау ЖӘНЕ ұсынылатын қызметтерді жетілдіру жөнінде практикалық ұсыныстар ДАЙЫНДАУ.
Үшінші бағыт – ДШ мен С қызметтерін бағалау және сапасын қамтамасыз ету. Осы бағытта жұмыс істей отырып, маркетологтар келесі жұмыстар кешенін орындауы тиіс:
- Тұтынушылармен кездесу барысында ұсынылатын қызметтерге қойылатын талаптарды анықтап, осы талаптарды орындау бойынша ДШСҰ мүмкіндіктерін бағалау;
- Нақты қызметті бағалау үшін қажетті көрсеткіштер тізімдемесін таңдау негізінде ДШ мен С қызметтерінің сапасын бағалау, ДШСҰ іс-әрекетінің нәтижелерін бағалау үшін тұтынушылармен кездесулер ұйымдастыру, таңдалған сапа көрсеткіштерінің маңыздылық коэффициентін анықтау, қызметтердің сапалық сипаттамаларын эталондарымен салыстыру, қызметтердің сапасын анықтап, бағалау нәтижелері туралы қорытынды жасау)
- ДШСҰ іс-әрекетінде олқылықтар анықталған кезде, есеп дайындап, оларды жою жөніндегі ұсыныстар құрастырып, ұсынылатын қызметтердің параметрлеріне түзетулер енгізу.
Төртінші бағыт – ДШСҰ мен оның қызметтерінің бәсекеге қабілеттілігін бағалау және қамтамасыз ету, ол үшін:
- шынайы және әлеуетті бәсекелестерді анықтау;
- өз кәсіпорныңның және ұсынатын қызметтеріңнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау;
- өзіңнің және бәсекелесіңнің бәсекелестік артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;
- есеп құрастырып, артықшылықтарды көбейту жөніндегі практикалық ұсыныстар дайындау және ұсынылатын қызметтердің параметрлеріне түзетулер енгізу;
- бәсекелік күрес пен ынтымақтастық мүмкіндіктеріне талдау жасау қажет.