Дене шынықтыру мен спорт саласындағы маркетингтің әдіснамалық негіздері жалпы ғылыми әдістерден құралады.
Жүйелік талдау кез келген нарықтық жағдайды ішкі және сыртқы себеп-салдар байланыстарының (сыртқы – ДШ мен С саласында елдің саясаты, салық заңнамасы, қаржы нарығының, халықаралық нарықтың өзгеруі) нысаны ретінде қарастырады.
Кешенді әдіс нарықтық жағдаятты түрлі бағытта қарастырады. Дене шынықтыру-спорт қызметтері нарығының проблемалары сұраныс, тауар ұсынысы немесе бағаның өзгеруімен байланысты болуы мүмкін. Оларды кешенді түрде зерттеп, қалыптасқан жағдайдан шығудың стратегиялық және тактикалық шешімдерін анықтауға болады.
ДШ мен С саласындағы бағларламалық-мақсатты жоспарлау маркетингтің стратегиясы мен тактикасын дайындап, оны жүзеге асыруда аса қажетті, бұл кәсіпорынның бүкіл жоспарлау және болжау қызметінің негізі.
Ықтималдықтар теориясы әдісі белгілі бір оқиғалардың болу ықтималдылығын анықтап, мүмкін болатын әрекеттерден ең қолайлысын таңдауға көмектеседі. Яғни бұл белгілі бір қызметті өндіру қажет пе, жоқ па, өндірісті қайта құру немесе кеңейту керек пе, нарыққа шығу керек пе не қажет емес пе және т.т. есептеу деген сөз.
Экономика-статистикалық әдістер. Бұл әдістерге жүгіну дене шынықтыру мен спорт кәсіпорындарына бәсекеге қабілетті өнімнің құрылуы, оны өндіру технологиялары және өндірістің ұйымдастырылуы мәселелерін тиімді шешу жолдарын іздеструге мүмкіндік береді.
Дене шынықтыру мен спорт маркетингі зерттеулері мен талдамаларында психология мен әлеуметтанудың әдістемелік тәсілдері кеңінен қолданылады.